02 December 2014

「我都唔知我係咩人」 --- 談《她消失以後》及《離開他以後》

《她消失以後》及《離開他以後》

下集女主角去Clubbing﹐覺得很不自在﹐又隊酒又溝仔﹐講句:I'm too old for this﹐令我好有同感。

會講I'm too old for this的人﹐當然傾向保守﹐於是兩套戲的調調﹐講到尾就是回歸家庭。

兩集來睇﹐假如觀眾忍受到個男主角﹐上集電影技巧較好。
男主角一路跑﹐追番一對食霸王餐的男女﹐論意境﹐當然比下集女主角猛諗以前同男主角依泣﹐好得多啦。但下集女主角又演得好有風采wor﹐佢咁後生﹐咁無聊的對白﹐都講得咁好﹐充滿魅力﹐佩服。

上集可以當「謎面」(she's a mystery to me)﹐下集當然是謎底啦﹐滿唔滿意﹐難說。

另有一句對白﹐也很重要﹐女主角話﹐「我都唔知我係咩人」(大意)。

套番上下集﹐就是女人去搵「我係咩人」的過程﹐自我中心到極。最終佢搵到咩﹐我都一頭霧水。講到尾﹐男人做咩都冇用﹐條女一日未搵到「佢係咩人」﹐做咩都冇用。

其實我冇咩特別意見﹐不過近來示威覺得累﹐就入戲院休息一會﹐半睡半醒看完﹐以此聊記這I'm too old for this兩星期。

No comments: